25.10.2009

הוספת דף WORD בעת בנית אתר או בלוג


כותבים מסמך באמצעות WORD.

השלבים הבאים:

1.לבחור למעלה כרטסת: קובץ , לבחור ברשימה המתקבלת את: "תצוגה מקדימה של דף אינטרנט"















2. מופיע עמוד אינטרנט עם התוכן שכתבתם. בוחרים בכרטיסיה: דף. נפתחת רשימה ולמטה בוחרים את :"הצג מקור".

















בוחרים :כרטסת עריכה, ומהרשימה שמופיעה:"בחר הכל".



















3. מופיע דף ובו קידוד ב-

שוב,בוחרים כרטסת עריכה והפעם את "העתק".כל התוכן מופיע בכחול(נבחר)

4.בבלוג שלכם בגוגל,ברשומה החדשה,לוחצים על כרטסת: ערוך Html .

עומדים בתוך הקטע הפנוי לכתיבה, מבצעים קליק ימני בעכבר ובוחרים: "הדבק".


















5.בוחרים כרטסת "כתוב"(שנמצאת ליד ערוךHTML), ומתחילים לצמצם את המרווחים שנוצרו,בעזרת מקש DEL.

תמונות יש לצרף בנפרד ולגרור אותן למקום המתאים.

למה זה טוב? אפשר להכין הרבה מאמרים/דפים,בלי להיות מחוברים לאינטרנט וכאשר מזדמן, ולהוסיפם בקלות לאתר.כך גם מבטיחים שיש לנו העתק גיבוי למאמרים.
בהצלחה,
רחל






























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה